Overzicht van de grootste tegenstrijdigheden met de prijsverhoging van Telenet.
[socialpoll id=”2245862″]
Details van “Ander”:
“De Netwerf zal niet worden doorgerekend” |
al het bovenvermelde….maar even ergerlijk is het feit dat trouwe klanten steeds uit de boot vallen |
basisabonnement is al 20% duurder dan andere ISP and is limited to 100Gb/M |
Dat de prijsverhoging het prijsverschil met concurrenten nog groter maakt |
Dat het in andere landen wel goedkoper kan. |
Dat vaste klanten altijd benadeeld worden |
de grote prijsverschillen met het buitenland en de zero concurrentie die telenet heeft |
duopolie op de kavelexploitatie |
Geen alternatieven vanuit telenet |
het kan goekoper, te weinig concurentie |
ik hoef geen netwerf in Mechelen |
kijk gewoon naar andere landen, daar is het véél goedkoper! |
nieuwe klanten krijgen cadeau’s, oude klanten prijsverhogingen |
prijs tov omringende landen |
Prijzen opslaan minder dan 6 maanden na het nemen vh abonnement en ondertussen korting geven voor ni |
te duur in vergelijking met buurlanden en verplichten Europesche normen te hanteren |
Uitkering aandeelhouders, prijs te hoog, echter doordat wij niet overstappen blijven zij hun zakken |
wel promoties voor nieuwe klanten, maar niets voor trouwe klanten |
aanbiedingen (kortingen)voor nieuwe klanten;prijsstijging voor bestaande |
al het bovenstaande |
Alle bovenstaande |
alle punten hierboven vermeld |
alles is tegenstrijdig met de prijsverhogingen |
Apps voor Windows en Windows Phone worden achter wegen gelaten |
Betalen reeds genoeg. |
buitenland goedkoper |
dat concurrenten blijkbaar wel interessante prijzen kan maken en Telenet zich als wereldvreemde mono |
Dat de prijs-kwaliteit verhouding hierdoor scheefgetrokken wordt: voor hetgeen we krijgen, betalen w |
Dat de service of aangeboden zenders niet verbetert of dat de digicorder niet op meerdere TVs gebrui |
Dat de vorige CEO van telenet mobile die opstapte naar Duits concurrent Telecolombus zo maar eventje |
dat er niets in de plaats komt |
dat het in andere landen veel minder kost |
Dat ik mee de kost moet ophoesten voor zaken die ik niet gebruik |
Dat in Nederland het wel stukkengoedkoper kan! De monopolie in België moet een halt worden geroepen. |
Dat nieuwe klanten wel steeds kortingen krijgen. |
Dat telenet zowiezo al een prijsverhoging heeft doorgevoerd door het feit dat je geen enkele gemiste |
Dat ze opgeleid personeel moeten aanwerven op hun klantendienst en geen intrimmers. |
de grote kortingen die nieuwe klanten gedurende 1 jaar krijgen |
de kortingen voor nieuwe klanten |
de prijs staat in geen verhouding met hetgeen ik verbruik |
De vier bovenstaande zijn juist ,politiek tegen de monopolie van telenet |
dividend van bijna 8% |
Een prijsverhoging in een situatie waarbij het in al onze buurlanden veel goedkoper kan. |
eenzijdige contractbreuk |
eigenlijk alles,als telenet niet genoeg heeft,komen ze het gewoon halen,net zoals limburg.net |
Geef de klant een korting en hou je bestaande klanten content ipv alles uit te betalen naar de aande |
geen mening |
geen reden om deze prijs verhoging te justifieren |
goedkope toestellen aanbieden aan telenet gsm gebruikers |
het is tegen de trend/index in – iedereen moet besparen en zij slaan op. Ik vraag die grotere capaci |
Het overaanbod van vaak onnodige ‘supplementaire’ diensten die vaak niemand gebruikt, én het schrapp |
het slecht functioneren van sommige diensten en het moeten betalen om te horen dat het niet kan gere |
Hun limieten en andere beperkingen niet overeenstemmen met de prijs dat men betaald, al is het princ |
ik heb die apps niet nodig |
ik wil gewoon (véél) beter internetverbinding. Nu is het rampzalig. |
In het buitenland is dezelfde dienst véééééél goedkoper EN bovendien uitgebreider !!!!! |
Internet is veel te duur in vergelijking met de buurlanden |
Kabelnetwerken Telenet en Proximus moeten bij een onafhankelijke netwerkbeheerder komen, conform de |
kortingen voor nieuwe klanten |
maak geen gebruik van snel internet en 4G en alle andere hoogtechnologische snufjes-betaal voor datg |
monopoly op de kabel |
Niets van dit is tegenstrijdig volgens mij |
nooit mooie promo’s voor vaste klanten |
Omdat Telenet al de duurste op de markt is , en nu nog duurder wordt.(bedriegers) |
Oudste klanten steeds de dupe zijn, afschaffen van de recorders zonder overleg of compensatie, steed |
prijs tov deze in het buitenland |
prijsverhoging |
prijsverhoging is abnormaal gezien nu al belachelijk vergeleken met buitenland, echter het is de kwa |
prijsverschil met buurlanden + de eerste en 2de mogelijk antwoord van deze vraag |
prijzen in vergelijking met buitenland en wallonië |
Principieel ; België is reeds het duurste mand in Europa ! Een particulier vraagt niet om MEGA inves |
proximus bedriecht de klant al jaren |
slechte werking van zowel mobiele dienst als digicorder |
te duur in vergelijking met buitenland |
te duur tov buitenland. |
Telecom is in België al een van de duurste in Europa voor vergelijkbare pakketten. Waarom nog verhog |
trouwe abonnees moeten meer betalen, en terwijl nieuwe lokken met aantrekkelijke prijzen |
uitkeren aan aandeelhouders in 2013, het ontwijken van belastingen, index op loon mag niet van reger |
veel te duur in vergelijking met de ons omringende landen |
Veel te hoge prijzen van álle providers t.o.v. onze buurlanden |
Vraag om geen ongewilde upgrades te krijgen, wordt genegeerd. Verlagen in abonnement = betalen, upgr |
wel meerprijs maar geen verandering voor m’n “basic-pakket”! |
Ze beloven ‘meer service’, maar als wij meer betalen is het toch normaal dat we beter bediend worden |
Ze vragen wat ze maar willen en wij zo dom om maar ja te kniken |
1. Sinds september heeft telenet de digicorders (ook de mijne) van een bepaald type niet meer onders |
Acties voor nieuwe klanten zoals gratis aansluiting of kortingen |
alle 5 |
alles |
als vaste klant gaan de voordelen aan je voorbij in vergelijking met nieuwe klanten |
Belachelijk dat ze nu plots een prijsverlaging aanbieden |
dat andere landen wel aan een lagere prijs kunnen concurreren |
dat de kleine klanten steeds het gelach betalen, was ook zo bij Proximus, Essent,.. alle nutsmaatsch |
Dat de prijzen al het hoogste op de markt zijn |
Dat enkel nieuwe klanten korting en extras krijgen |
dat er t.o.v. toen ik mijn contract aanging er reeds vele zenders geschrapt zijn uit het standaardaa |
dat het in tegenstrijd is tov andere Europese landen |
dat nieuwe gebruikers acties krijgen en vaste klanten niet |
Dat sommige diensten gewoon niet goed werken zoals mobiel internet |
dat vaste klanten altijd in de kou blijven staan, of mogen genieten van SCHIJNakties waar ik niets a |
Dat ze en alle andere telecom/media providers komen janken in de media |
Dat ze zowieso al verschrikkelijk duur zijn. |
de investeringen zijn gedaan (de kabel ligt ligt er) en de winst is heel goed. tegenover de prijsve |
de snelheid en kwaliteit ongewijzigd ondanks hun beloften |
Denk dat dit anti telenet is |
dure reclamefolders die iedereen in de bus krijgt over zaken die mij niet aanbelangen, maar die ik w |
eerst verplicht een andere decoder kopen, en dan verhogen. |
er staat tegenover deze prijsverhoging geen meerwaarde en telkens verplicht men je om ander en duurd |
geen concurrentie voor internet aanbiedingen en duurder tov omringende landen |
Gewoon onnodig |
het geheel is veel te duur ivm andere landen |
het misbruik van het kabelmonopolie |
Het zenderaanbod kan wat mij betreft gehalveerd worden, aangezien er teveel frutzenders worden aang |
Iedereen mag geld verdienen maar we zijn al de duurste van Europa en telenet heeft een te grote mono |
Ik in november naar Telenet ben gekomen en in december een brief kreeg met de verhoging |
Inflatie is lager dan de prijsverhoging |
Investeren in Play (Time) voor wie? Daar heb ik geen boodschap aan. Prijsverhoging ja, maar dan wel |
Klanten laten betalen voor nieuwe investeringen zonder bestaande service te verbeteren |
misbruik van hun positie (monopolie) |
Niet iedereen vraagt sneller internet en al die optie’s toch moet iedereen helpen betalen. |
nieuwe klanten krijgen voordelen, bestaande als dank opslag! |
ontwijken van belastingen via Lux maar ook de indexsprong meepikken die er kwam om net de klanten en |
Prijs in vergelijking met bvb Nederland nu al te hoog |
Prijs verhoogt, maar het aanbod wordt niet beter: minder zenders, archaïsche uploadsnelheid, sponsor |
Prijsverhoging wordt gebruikt om eigen zakken te vullen |
prijzen buurlanden |
prijzen packs in Frankrijk liggen helft lager, België is een eiland in Europa qua prijshoogte |
slechte kwaliteit tov prijsverhoging |
systematisch opdrijven van de prijzen |
te duur in vergelijking tot buurlanden |
telenets meerkosten door investeringen in hun play-aanbod waarop ik NIET geabonneerd ben |
trouwe klanten worden gestraft ! er is wel geld om nieuwe klanten te lokken |
vaak storingen op tv die, na melding niet of slechts tijdelijk, opgelost worden. |
Verschillende tegenstrijdigheden |
We een contrect zijn aangegaan voor een vast maandelijks bedrag |
wij dienen met ons allen in te leveren en zij durven zomaar te verhogen! |
3x per maand dat we geen tv kunnen kijken of telefoneren! Dit vind ik niet normaal! En dan nog eens |
al de voorgaande zaken!! |
Alle bovengenoemde punten samen + het feit dat wij altijd “achterlopen” op vlak van telefonie/intern |
alle voorgaande beweegredenen |
Alles behalve overname VIER en VIJF |
Andere providers kunnen toch tegen voordeligere tarieven aanbieden |
Belgie behoort tot de duurste van Europa qua telecom |
Concurrentie is nu al 10% goedkoper voor vergelijkbaar product |
dat bestaande klanten steeds in de kou blijven staan, ongeacht welke actie van Telenet |
dat de manager van telenet maar liefst meer dan 1 miljoen euro per jaar verdient, dit is een schand |
Dat de prijzen in buurlanden 30% lager liggen!!! |
Dat dit eenzijdig kan worden beslist |
Dat er eerst ongevraagd extra snelheid en bandbreedte wordt gegeven door Telenet (zogenaamd gratis), |
dat essentieel digitale applicaties ontbreken bij verschillende producten: bvb. automatische herkenn |
dat hetzelfde product een land verderop 30% goedkoper is terwijl iedereen daar al weet dat ze te vee |
Dat internet, telefonie en digitale TV sowieso te duur zijn (in België) |
dat nieuwe klanten cadeau’s en prijskortingen krijgen en vaste klanten prijsverhogingen! |
Dat Telenet niet de kwaliteit levert die het in de reclame wel beweert te hebben. Nog duurder is dan |
Dat wij hier in Belgie veel meer betalen voor dezelfde dienstverlening als ons buren van over de gre |
dat ze hun service en diensten (die ik niet nodig heb) soms “kosteloos” verbeteren, maar dit achtera |
De algemen houding van telenet, digicorder verhaal, oude klanten zwak internet aan hoge prijs levere |
De klant moet zelf de zenders kunnen kiezen en zo de prijs bepalen. |
de prijzen in andere europese landen liggen veel lager. we worden hier gewoon uitgebuit! |
De surplus aan meer snelheid is bullshit,gaat zelfs trager! |
Diensten verbeteren er niet op en toch stijgen de nu al erg hoge prijzen. |
duurder dan buurlanden |
Eerst laten ze ons een nieuwe digicorder kopen ( september ) en daarna verhogen ze de prijzen. |
eigenlijk àl het vorige |
Europa één!?; zelfde prijzen bij alle providers |
Geen marktconforme prijs meer |
Geen verstand van |
Gezien het feit dat deze olichopoly de prijzen bepaalt wegens gebrek aan echte concurrentie, zou de |
het grote verschil met de omliggende landen waar ze voor minder meer krijgen ! |
Het onmenselijke aan Telenet. |
het verschil in prijs met scarlet trio |
Huidig klimaat van quasi onbestaande prijsinflatie. |
ik dacht ze de prijzen recent nog maar verhoogd waren, en nu opnieuw… |
ik vraag al die overtolli!ge zenders niet |
In plaats van goedkopere tarieven aan te bieden (zoals in onze omringende landen) worden de prijzen |
internet in de buurlanden altijd al goedkoper is en is geweest dan in België en dan wordt het nog du |
je ook nog eens geld betaald om klant te worden als “aansluitkost” |
korting geven aan nieuwe klanten, en vaste mogen opdraaien met hogere bijdragz |
mijne portemonee |
moeten een sstandaard pakket houden zonder op te slagen, ik graag niets meer! |
Niet supporteren van oude digibox |
nieuwste films zijn enkel beschikbaar via een abonnement op play, meer betalen dus voor een oud film |
onduidelijkheid van facturen |
Onze lonen gaan niet omhoog, waarom onze kosten dan wel? |
Prijs kwaliteit wordt meer en meer scheefgetrokken. Duur betalen voor verouderde digicorder, betalen |
prijs-kwaliteit in vergelijking met omringende landen; geen vrije marktwerking in BE |
prijsverhoging maar geen betere of meer uitgebreide dienstverlening |
Prijsverhoging zonder ernstige motivatie |
Prijzen in omliggende landen b.v. Nederland liggen veel lager |
Prijzen zijn niet conform andere landen |
Royale winsten boeken en dan toch nog prijsverhogingen doorvoeren |
slechte service, zaken gaan ook niet meer zoals het moet, veel last van onbestelde sms,.. en de cons |
Tariefopslagvoor stom drukwerk voor nieuwe optie play te bekostigen. |
Te duur t.o.v. andere omringende landen |
Telenet gaat een lening aan om nog meer uit te keren aan de aandeelhouders en niet om te investeren! |
totaal in tegenstelling tot andere landen waar er voor een dalende kost steeds meer service en perfo |
TV net als energie en internet zijn basisbehoeften van de mens en dienen betaalbaar te zijn voor ied |
Veel duurder vergeleken met de buurlanden |
Vele mensen kunnen niet opstappen |
voor mij volstaat het minimale basisaanbod – ik heb geen nood aan wifi, hotspot, yelo TV of andere |
We zitten al 4 maand met een breuk in de kabel die ze gaan komen herstellen. Wanneer?????? |
willekeur |
zie prijzen buurlanden + betere voorwaarden |
Aanbod Nederlandstalige zenders heel mager |
aanbod wordt niet beter enkel duurder |
alle bovenstaande opties |
Alle punten hierboven vermeld |
alles wat hierboven vermeld staat |
Alles wat hierboven vermeld staat. |
Bij mij bedraagt de prijsverhoging net geen 4 euro. Wel groot voordeel om gratis GSM nummers te bel |
combinatie van de 3 eerste punten! |
Dat de diensten waar we voor betalen niet naar behoren werken |
Dat de Europese gemiddelden veel lager liggen |
Dat de vaste klanten benadeeld worden tegenover de ‘nieuwe klanten’ |
Dat deze mogelijk gemaakt wordt door een “bijna monopolie”. |
Dat er niks te zien is op de verschillende zenders |
Dat er nu een promo is en nieuwe klanten dus minder betalen, bestaande klanten 3 euro meer! |
Dat ik meer moet betalen, de rest zijn men zaken niet |
dat in tijden van deflatoire toestand er prijsverhogingen worden aangekondigd |
Dat nieuwe Whoppa klanten 8 euro per maand gedurende 1 jaar lang korting krijgen en wij 3 euro moete |
dat nieuwkomers met de bonheuren weglopen en abonnees van het eerste uur moeten afdokken |
dat ze voortdurend met prijsverhogingen afkomen, als je weet dat we een negatieve inflatie en loonst |
Dat ze zo gezegd niet ANDERS kunnen dan de prijs verhogen |
De kosten stijgen niet en ons inkomen ook niet. Waarom moeten zij dan nu hun projzen verhogen? |
De prijsverhoging zelf en de arrogante manier waarop ze gecommuniceerd werd |
de zeer uitgebreide keuze aan zenders daar wil ik niet voor opdraaien die hebben wij niet gevraagd l |
De zogenaamde verbeteringen zijn niet van toepassing voor mij. En ik wens niet te betalen voor een a |
Een prijsverhoging van een paar procent kan, echter deze is onacceptabel hoog |
Eerst aankondigen dat ze gaan investeren in hun netwerk en vergeten te melden dat dit ons geld gaat |
Er geen geldige reden is dat deze prijsverhoging staaft |
er komen diensten bij maar die zijn dan ook weer betalend |
Geen mening |
geen ruimte voor loonsverhoging maar een dienst kan wel zijn hogere kosten doorrekenen aan de klant |
Goedkopere prijzen in onze built landed. Europa Moet optredem |
heb veel problemen gehad met de kwaliteit van telenet signaal, dit heeft maanden geduurd en heb een |
Het povere gratis WiFi netwerk |
Het stiekem verwijderen van zenders en die vervangen door onnozelheden |
hun mentaliteit |
Hun TE BETALEN klantendienstnummer en lange wachttijden !!! (Telenet!!) |
Ik zie geen reden voor een prijsverhoging |
In het buitenland kan het allemaal goedkoper ! |
internet kosten in België hoger dan buitenland. Dure packs, eenmaal ingeschreven niet eenvoudig te v |
INTERNET TRAAG EN WIFI DAT SOMS NIET WERKT |
Kwaliteit internet niet optimaal-vlieg constant uit eigen internetomgeving en slechte ontvangst |
Machtsmonopolie telecombedrijven in België |
negeren van langdurige klanten |
niet belangrijk |
nvt |
onaangepaste tarieven tov het buitenland, het gebrek aan valabel alternatief (want belgacom is nog s |
personeel telenet heeft het totaal pakket voor een paar euro’s |
Politiek is al jaren aan het zeggen dat het te duur is . vergelijk maar meet nederland. Van quiky to |
prijsverhoging |
prijsverhoging is normaal, maar service moet mee omhoog gaan! |
Prijsverschil met omringende landen |
prijze hoger dan in omringende landen |
productontwikkeling terwijl ik helemaal niet vraag om uitbreidingsmogelijkheden van mijn abonnement |
Reeds zeer duur en dan nog duurder worden, nee dank u |
soortgelijke pakketten kosten soms tot minder dan de helft in Duitsland, Frankrijk |
steeds minder service en toch meer betalen |
Te groot zender aanbod (waarop auteursrechten verschuldigd zijn). Teveel zenders in standaardpakket. |
Telecom is in het algemeen nog steeds veeeeeeel te duur in België! |
Trouwe klanten blijven in de kou staan …. |
trouwe klanten korting geven ipv prijsverhoging |
Veel te duur voor het(mijn) gehele pakket, waarbij de transparantie ondertussen door de nieuwe en ve |
veel te veel zenders waar de meesten geen baat bij hebben,dat ze een extra vragen aan zij die deze n |
Wat wordt er beter n.a.v. prijsverhoging (ietske sneller kunnen surfen ????) |
We betalen al meer dan genoeg … kan goedkooper tegenover onze buurlanden ! |
ze maken geen verlies he |
Ze waren al het duurste (ook wel iets beter) |
5% stijging terwijl er geen inflatie is |
al de vorige punten samen, het is ongelooflijk hoe een alternatief tegen Belgacom van 14 jaar gelede |
Alle bovenstaande |
alle bovenvermelde |
Alle voorgaande, maar zeker ook de twee eerste |
Alles hierboven plus dat apps zoals yelo tv niet meer werken op oude toestellen |
antwoord 1 is veelzeggend. Er is een te grote monopolie positie van zowel Telenet als Belgacom. Waar |
betaal al genoeg |
bijkomende ‘gratis’ verbeteringen met veel tamtam aankondigingen en daarna met een prijsverhoging ko |
continu updates van apps, internet;,geen verbetering van bestaande diensten, geen aanbiedingen van b |
dat bestaande meer moeten betalen en dat nieuwe klanten een hele jaar korting krijgen waar wij meer |
dat de prijs steeds maar verhoogt i.v.m. het buitenland véél te duur |
dat de prijzen in buurlanden vaak goedkoper zijn |
dat de verbeteringen veel geld kosten en is er nood aan? |
Dat een bedrijf dat een monopolie heeft (kabel) zomaar de prijzen kan verhogen. |
dat er geen getrouwheids premde banken. |
dat gezinnen met lage inkomens het dit jaar met zowat 750 euro minder zullen moeten doen en er daarb |
dat ik als klant sinds 20 jaar hetzelfde of meer betaal dan een nieuwe klant of een klant die minder |
Dat in buurlanden zoals Frankrijk dezelfde dienst voor de helft van de prijs kan! |
dat je niet de keuze krijgt wat je wil, je moet heel het pakket nemen dat ze aanbieden. eigenlijk wi |
Dat nieuwe klanten wel kortingen krijgen en trouwe klanten meer moeten betalen |
dat telenet nog altijd zogenoemde limieten oplegt ( lees de kleine lettertjes ) en zenders aanbied w |
dat ze nieuwe klanten korting aanbieden |
De dowloadsnelheid niet constant is. |
de korting die nieuwe klanten krijgen |
De kwaliteit wordt er niet beter bij, de service ook niet – steeds meer voor minder |
De promoties voor nieuwe klanten |
de verhoging van de prijzen moeten omgekeerd worden. ze moeten dalen. |
Dit is een dichtbevolkt land, het moet goedkoper kunnen dan bij de buurlanden. |
duurste product op de markt, buurlanden meer concurrentie, dus lagere prijzen |
Eens er meer concurrentie is door openstellen van de kabel, zullen er andere prijzen komen. m.a.w. |
Eerst met kortingen gooien (smartphones van 49 euro) en nadien prijsverhogingen??? + wij betalen de |
Eigenlijk alles wat hier staat |
europees gezien te hoge prijzen |
geen meerwaarde aan huidig abbonement met prijsverhoging, zelfs omdat ik al over een oud abonnement |
geen mening |
Geen verwennerij voor jarenlange klanten. Veel nemen niks geven. |
globaal veel te duur |
het indoctrineren en manipuleren van de mensen, en je valselijk het gevoel geven dat je zelf een keu |
Het opdringen van een ‘nood’ terwijl die nood er niet is. Wij hebben geen nood aan hogere snelheden, |
het prijsverschil met andere landen |
Het verschil met het buitenland |
hun € 8.35 korting die ze nu vb geven voor nieuwe klanten of de tablets aan €1 die ze bij een nieuw |
ik gebruik bijna niets van digitale tv, ik vind het erg duur om gewoon tv te kijken en gewoon een be |
Ik wens niet voor toeters en bellen te betalen als ik die toch niet gebruik. |
Ik zie geen vooruitgang. Enkel verandering en prijs verhogingen. |
In september werd mijn prijs reeds aangepast |
internet is goedkoper in omliggende landen. telenet maakt misbruik van monopolie op kabel. Prijsstij |
Kabel uit Telenet aanbod halen en openstellen voor andere aanbieders |
korting voor nieuwe klanten |
loonindex stop = alle indexen stop |
Miljoenen sponsering die ze doen, dat de gebruiker uiteindelijk betaalt. Terwijl ze een grote monopo |
Monopolie op de coax |
niets tegenstrijdig, ze bieden het meest aan en zijn a point |
Niks werkt tevreden stellend yelo,play ,film aanbod enz |
omdat Internet bij de buurlanden goedkoper is |
Onlangs nog een nieuwe digibox moeten kopen |
opslaan van de prijzen in crisistijden. |
prijs tov andere landen |
prijsstijging is hoger dan indexering, groot deel is basisdienstverlening |
prijsverhoging dient voor zogenaamde extra diensten, bv. Play, welk dan toch weer te betalen is, com |
prijsverhoging niet in evenredigheid met aanbod |
Prijsverhogingen zonder enige aanwijsbare reden. Ze gaan dezelfde toer op als Electrabel |
Prijzen in omringende landen zijn lager. |
Prijzen zijn sowieso al hoger dan in het buitenland |
promoties enkel voor nieuwe klanten, die minder betalen dan bestaande klanten |
schandalig duur tegenoverstaand de prijzen in ons omringende landen, machtsmisbruik en géén respect |
slechte verbinding digitale tv |
te duur in vergelijking met andere landen |
TE duur tegenover de buurlanden |
Tegemoetkoming |
Telenet is op gericht om de monopolie van belgacom te doorbreken, niet zelf een monopolie worden. Bi |
trouw wordt afgestraft, prijshoppers worden beloond |
uitbetalen aandeelhouders en belastingen ontwijken SCHANDALIG |
Veel extra’s worden niet gevraagd door consument. Laat het dan optioneel zijn. |
veel te duur voor wat het is. |
Verdienen al genoeg op onze rug |
vorig jaar ook reeds prijsverhoging, te dure marketing(reclame) ongewenste mogelijkheden opdringen |
weet nu nog altijd niet of we er goed aan doen om over te stapen en van de groeps aan koop heb ik oo |
winstmaximalisatie en onghoorde kostenverhoging te nadele van de klant |
Ze trekken de prijs op en op hetzelfde moment stoppen ze met het versturen van papieren facturen. Zo |
Zo veel jaren al loyaal en steeds maar meer moeten betalen |
Dat een klant met enkel basispakket moet meebetalen voor de optie ‘play’ = meer betalen voor iets wa |
Zoveel korting geven aan nieuwe klanten en de prijs omhoogdrijven voor bestaande klanten |
1. steeds minder kwaliteit, bv trager internet 2. vgl aanbod andere landen 3. bovenvermelde redenen |
afgelopen jaar moesten de gekochte HD recorders worden omgeruild voor nieuwer type, hiervoor moet v. |
Alle bovende op kap van ons |
Alle van hierboven |
Alles |
Altijd meer geld voor hogere snelheid, maar nog steeds limiet bij BasicNet |
belachelijk lage data limieten en achterlijk systeem ‘vrij downloaden’ |
Concurrentie goedkoper |
Dat andere landen zoals bvb.Nederland veel goedkoper zijn. |
Dat de kwaliteit van het netwerk significant gedaald is na het opdagen van Netflix |
Dat de prijzen hier tegenover het buitenland nu al te hoog zijnN |
Dat dezelfde diensten in het buitenland wél veel goedkoper kunnen. |
Dat er alleen maar acties worden gedaan om nieuwe klanten aan te trekken maar de huidige/vaste klant |
dat er zoveel kan op kap van de klanten. Je mag het bovengaande lijstje bundelen |
Dat het mobiele netwerk niet eens goed werkt. |
dat internet in het buitenland goedkoper is: stop aan de monopolies!!!! |
Dat nieuwe klanten betere voorwaarden krijgen dan klanten die al meer dan 5jaar goede klanten zijn |
dat Telenet na het waardeloos maken van 100.000 digiboxen opnieuw aantoont geen enkel respect te heb |
Dat vaste klanten opslag betalen, en nieuwe klanten korting krijgen – deze communicatie op luttele w |
dat ze geen low budget alternatief aanbieden (bv. low budget whop met bv slechts 20 zenders en bv g |
de aandeelhouders worden er alleen maar rijker op en beloond, terwijl de klant het gelach moet betal |
de kabel verplicht ter beschikking gesteld wordt van de concurrentie |
De prijsverlaging voor nieuwe klanten gedurende een jaar |
de steeds goedkopere tarieven in vergelijking met het buitenland |
dienst blijft dezelfde |
Duur in vergelijking met buitenland |
eerst investeren en dan de prijzen omhoog laten gaan, om nadien de winsten te versluizen |
eerste drie opties |
er worden steeds een paar zenders uit een pakket gehaald waardoor je verplicht word een ander pakket |
geen enkel voordeel voor de bestaande telenet klant (loyalty moet beloond worden) |
geen service, modems die niet naar behoren werken, het niet naleven van contract |
gewoon te duur. Cfr. omringende landen veel goedkoper. Het kàn dus! |
Het geven van dure cadeau’s aan nieuwe klanten |
het monopolie doorbreken zodat via concurrentie de prijs verscherpt cfr electriciteit en aardgas |
het uitkeren van de 910 miljoen EN het ontwijken van de belastingen |
hoogste prijs in Belgie anderen zijn reeds goedkoper |
Ik betaal meer maar ik krijg niet meer. |
Ik vind het niet kunnen dat wij 3euro meer moeten betalen en met die 3euro nieuwe klanten lokken met |
in het rond strooien met instapkado’s (tablets), … |
Internet in andere landen is veel goedkoper en Telenet profiteert van zijn monopoly status hier! |
is reeds duur |
Klantendienst is 0,00000. Heb reeds 3 jaar problemen zowel met internet als betaaltv als gsmbereik, |
Meerdere van bovenstaande |
moet goedkoper |
niet openen van de kabel voor andere spelers |
Nieuwe leden betalen minder dan vaste leden |
ondanks open grenzen, toch duurder dan in de buurlanden |
onze buurlanden kunnen alles WEL goedkoper |
prijs is te hoog voor een gewoon analoog TV abonnement |
prijs verschil met buurlanden |
prijsverhoging is onnodig; Telenet is een winstgevend bedrjif; de verhoging beoogt dus hoofdzakelijk |
Prijsverhoging zonder bijkomende diensten of uitbreiding zendkanaal |
prijzen hoger dan in de buurlanden |
Prijzen zijn al hoog genoeg |
regelmatig storingen/pannes zonder verwittigen of commerciele compensatie |
Slechte kwaliteit van internetbereik |
tal van kortingen voor nieuwe klanten |
te duur ivg met buitenland |
Telenet en Proximus hebben in feite een monopolie. |
terwijl prijzen ICT overal dalen, telenet die zogezegd meerkost gaat doorrekenen |
tv kunnen kijken/snel intern meer moet dat niet zijn |
veel duurder dan de buurlanden |
vele gepensioneerden hebben de vele opties helemaal niet nodig |
voor dat geld heb ik slechts 100gb. Deze beperking MOET weg |
we zijn het enigste land met zo een hoog telecom prijzen vooral internet |
Wijn betalen teveel tegenover andere landen |
zie geen verbeteringen |
alles |
Crisis |
Dat elke zogezegd “innovatieve” verbetering, eerder een verwaarlozing van de service betekend ! Nieu |
dat kwaliteit beeld ondermaats is |
dat wij in België nu al veel te veel betalen ivm ander landen |
De quasi monopolie-macht die uitgebuit wordt. Te veel betalen voor te weinig! |
eerst promotie maken met koppelverkoop om zo je voor 2 jaar vast te leggen en dan een verhoging door |
geven geen advies om een goedkoper pakket te nemen als je huidige niet ten volle benut |
het was al duur genoeg! |
in tijden waar iedereen moet inleveren mogen er voor mij geen hogere tarieven gelden! |
misbruik maken van monopliepositie |
onterechte prijsverhoging |
Prijsverhoging niettegenstaande trage werking van HDMI wegens toestel 4j |
Schappen diensten (analoog signaal) en dan prijs overblijvend aanbod verhogen. |
Telenet verkondigt dat de prijsverhoging noodzakkelijk is omdat ze innoveren en dat dat nu eenmaal k |
verhouding prijs-dienst en de nood aan deze dienst, ik denk dat de vorige of the customer zoek is en |
zoveel korting geven om nieuwe klanten te ronselen en de vaste klanten uitmelken |
Aanbod zenders verschillend per regio – interessante zenders worden betaalzenders |
Als consultant bij Telenet gewerkt, door gebrek aan structuur wordt er intern met geld gegooid. Ze k |
dat de gewone mens steeds moet opdraaien, terwijl ze t geld steeds binnenrijven |
Dat er nu solden zijn op BV whoppen de jarenlange klanten van telenet moeten opdraaien voor de koste |
dat overal de prijzen dalen en Telenet al 2 x verhoogd op korte tijd |
dat ze zoveel ruchtbaarheid geven aan hun lopende reclame (het sneeuwt solden bij Telenet) er zijn g |
Deflatie |
er mag geen loonsverhoging zijn, maar zij slaan op zoveel ze willen |
Het feit dat Telenet een monopolie heeft op de kabel en meer dan 50% winst maakt. |
i.t.t. buitenland zijn de prijzen telecommunicatie veel hoger omdat er te weinig “spelers” op de mar |
INTERNET WERKT NIET ZOALS HET MOET OOK NIET NA AANKOOP WIFI REPEATER, PRIJS DUS TE HOOG |
Niet iedereen heeft nood aan nieuwigheden en/of maakt hiervan gebruik |
Prijs buurlanden |
prijzen buitenland |
stoppen van de oude digicorders vanaf september 1/9/14 |
Trouwe klanten krijgen niets |
we betalen nu al teveel belastingen en dan gaan ze de prijzen nog verhogen |
1,2,3,5 |
alles |
dat alles dat je er voor terug krijgt ,toch nog extra betaald moet worden. |
Dat enkel nieuwe klanten beloond worden met kortingen, zodra je klant bent krijg je enkel prijsverho |
dat men nieuwe klanten allerlei kortingen en promoties geeft terwijl ik die al meer dan 10 jaar klan |
dat ze daarmee nog duurder worden in vergelijking met de concurrentie, en mij niets extra’s bieden |
De slechte service en loze beloftes |
Eerst reclame maken over een “gratis” netwerkupgrade en daarna de factuur sturen |
Gewoon het is een grote kost |
Het weghalen van TV zenders op de klassieke kabeltelevisie |
indexsprong 2015 het leven wordt duurder voor de kleine man |
misbruik monopolie |
ontvangst internet niet altijd goed |
Prijsverhoging ondanks dat veel mensen maar weinig van hun pakket benutten |
Slechte gsm verbinding binnenshuis |
Telenet was verlieslatend. Op de kap van trouwe klanten hanteren ze nu een monopolypositie. |
Verre van iedereen wil gebruik maken van de extra diensten die Telenet aanbiedt |