Home Geen categorie De grootste tegenstrijdigheden met de prijsverhoging van Telenet

De grootste tegenstrijdigheden met de prijsverhoging van Telenet

6465
0

Overzicht van de grootste tegenstrijdigheden met de prijsverhoging van Telenet.

tegenstrijdigheden prijsverhoging telenet

grafiek tegenstrijdigheden

[socialpoll id=”2245862″]

Details van “Ander”:

“De Netwerf zal niet worden doorgerekend”
al het bovenvermelde….maar even ergerlijk is het feit dat trouwe klanten steeds uit de boot vallen
basisabonnement is al 20% duurder dan andere ISP and is limited to 100Gb/M
Dat de prijsverhoging het prijsverschil met concurrenten nog groter maakt
Dat het in andere landen wel goedkoper kan.
Dat vaste klanten altijd benadeeld worden
de grote prijsverschillen met het buitenland en de zero concurrentie die telenet heeft
duopolie op de kavelexploitatie
Geen alternatieven vanuit telenet
het kan goekoper, te weinig concurentie
ik hoef geen netwerf in Mechelen
kijk gewoon naar andere landen, daar is het véél goedkoper!
nieuwe klanten krijgen cadeau’s, oude klanten prijsverhogingen
prijs tov omringende landen
Prijzen opslaan minder dan 6 maanden na het nemen vh abonnement en ondertussen korting geven voor ni
te duur in vergelijking met buurlanden en verplichten Europesche normen te hanteren
Uitkering aandeelhouders, prijs te hoog, echter doordat wij niet overstappen blijven zij hun zakken
wel promoties voor nieuwe klanten, maar niets voor trouwe klanten
aanbiedingen (kortingen)voor nieuwe klanten;prijsstijging voor bestaande
al het bovenstaande
Alle bovenstaande
alle punten hierboven vermeld
alles is tegenstrijdig met de prijsverhogingen
Apps voor Windows en Windows Phone worden achter wegen gelaten
Betalen reeds genoeg.
buitenland goedkoper
dat concurrenten blijkbaar wel interessante prijzen kan maken en Telenet zich als wereldvreemde mono
Dat de prijs-kwaliteit verhouding hierdoor scheefgetrokken wordt: voor hetgeen we krijgen, betalen w
Dat de service of aangeboden zenders niet verbetert of dat de digicorder niet op meerdere TVs gebrui
Dat de vorige CEO van telenet mobile die opstapte naar Duits concurrent Telecolombus zo maar eventje
dat er niets in de plaats komt
dat het in andere landen veel minder kost
Dat ik mee de kost moet ophoesten voor zaken die ik niet gebruik
Dat in Nederland het wel stukkengoedkoper kan! De monopolie in België moet een halt worden geroepen.
Dat nieuwe klanten wel steeds kortingen krijgen.
Dat telenet zowiezo al een prijsverhoging heeft doorgevoerd door het feit dat je geen enkele gemiste
Dat ze opgeleid personeel moeten aanwerven op hun klantendienst en geen intrimmers.
de grote kortingen die nieuwe klanten gedurende 1 jaar krijgen
de kortingen voor nieuwe klanten
de prijs staat in geen verhouding met hetgeen ik verbruik
De vier bovenstaande zijn juist ,politiek tegen de monopolie van telenet
dividend van bijna 8%
Een prijsverhoging in een situatie waarbij het in al onze buurlanden veel goedkoper kan.
eenzijdige contractbreuk
eigenlijk alles,als telenet niet genoeg heeft,komen ze het gewoon halen,net zoals limburg.net
Geef de klant een korting en hou je bestaande klanten content ipv alles uit te betalen naar de aande
geen mening
geen reden om deze prijs verhoging te justifieren
goedkope toestellen aanbieden aan telenet gsm gebruikers
het is tegen de trend/index in – iedereen moet besparen en zij slaan op. Ik vraag die grotere capaci
Het overaanbod van vaak onnodige ‘supplementaire’ diensten die vaak niemand gebruikt, én het schrapp
het slecht functioneren van sommige diensten en het moeten betalen om te horen dat het niet kan gere
Hun limieten en andere beperkingen niet overeenstemmen met de prijs dat men betaald, al is het princ
ik heb die apps niet nodig
ik wil gewoon (véél) beter internetverbinding. Nu is het rampzalig.
In het buitenland is dezelfde dienst véééééél goedkoper EN bovendien uitgebreider !!!!!
Internet is veel te duur in vergelijking met de buurlanden
Kabelnetwerken Telenet en Proximus moeten bij een onafhankelijke netwerkbeheerder komen, conform de
kortingen voor nieuwe klanten
maak geen gebruik van snel internet en 4G en alle andere hoogtechnologische snufjes-betaal voor datg
monopoly op de kabel
Niets van dit is tegenstrijdig volgens mij
nooit mooie promo’s voor vaste klanten
Omdat Telenet al de duurste op de markt is , en nu nog duurder wordt.(bedriegers)
Oudste klanten steeds de dupe zijn, afschaffen van de recorders zonder overleg of compensatie, steed
prijs tov deze in het buitenland
prijsverhoging
prijsverhoging is abnormaal gezien nu al belachelijk vergeleken met buitenland, echter het is de kwa
prijsverschil met buurlanden + de eerste en 2de mogelijk antwoord van deze vraag
prijzen in vergelijking met buitenland en wallonië
Principieel ; België is reeds het duurste mand in Europa ! Een particulier vraagt niet om MEGA inves
proximus bedriecht de klant al jaren
slechte werking van zowel mobiele dienst als digicorder
te duur in vergelijking met buitenland
te duur tov buitenland.
Telecom is in België al een van de duurste in Europa voor vergelijkbare pakketten. Waarom nog verhog
trouwe abonnees moeten meer betalen, en terwijl nieuwe lokken met aantrekkelijke prijzen
uitkeren aan aandeelhouders in 2013, het ontwijken van belastingen, index op loon mag niet van reger
veel te duur in vergelijking met de ons omringende landen
Veel te hoge prijzen van álle providers t.o.v. onze buurlanden
Vraag om geen ongewilde upgrades te krijgen, wordt genegeerd. Verlagen in abonnement = betalen, upgr
wel meerprijs maar geen verandering voor m’n “basic-pakket”!
Ze beloven ‘meer service’, maar als wij meer betalen is het toch normaal dat we beter bediend worden
Ze vragen wat ze maar willen en wij zo dom om maar ja te kniken
1. Sinds september heeft telenet de digicorders (ook de mijne) van een bepaald type niet meer onders
Acties voor nieuwe klanten zoals gratis aansluiting of kortingen
alle 5
alles
als vaste klant gaan de voordelen aan je voorbij in vergelijking met nieuwe klanten
Belachelijk dat ze nu plots een prijsverlaging aanbieden
dat andere landen wel aan een lagere prijs kunnen concurreren
dat de kleine klanten steeds het gelach betalen, was ook zo bij Proximus, Essent,.. alle nutsmaatsch
Dat de prijzen al het hoogste op de markt zijn
Dat enkel nieuwe klanten korting en extras krijgen
dat er t.o.v. toen ik mijn contract aanging er reeds vele zenders geschrapt zijn uit het standaardaa
dat het in tegenstrijd is tov andere Europese landen
dat nieuwe gebruikers acties krijgen en vaste klanten niet
Dat sommige diensten gewoon niet goed werken zoals mobiel internet
dat vaste klanten altijd in de kou blijven staan, of mogen genieten van SCHIJNakties waar ik niets a
Dat ze en alle andere telecom/media providers komen janken in de media
Dat ze zowieso al verschrikkelijk duur zijn.
de investeringen zijn gedaan (de kabel ligt ligt er) en de winst is heel goed. tegenover de prijsve
de snelheid en kwaliteit ongewijzigd ondanks hun beloften
Denk dat dit anti telenet is
dure reclamefolders die iedereen in de bus krijgt over zaken die mij niet aanbelangen, maar die ik w
eerst verplicht een andere decoder kopen, en dan verhogen.
er staat tegenover deze prijsverhoging geen meerwaarde en telkens verplicht men je om ander en duurd
geen concurrentie voor internet aanbiedingen en duurder tov omringende landen
Gewoon onnodig
het geheel is veel te duur ivm andere landen
het misbruik van het kabelmonopolie
Het zenderaanbod kan wat mij betreft gehalveerd worden, aangezien er teveel frutzenders worden aang
Iedereen mag geld verdienen maar we zijn al de duurste van Europa en telenet heeft een te grote mono
Ik in november naar Telenet ben gekomen en in december een brief kreeg met de verhoging
Inflatie is lager dan de prijsverhoging
Investeren in Play (Time) voor wie? Daar heb ik geen boodschap aan. Prijsverhoging ja, maar dan wel
Klanten laten betalen voor nieuwe investeringen zonder bestaande service te verbeteren
misbruik van hun positie (monopolie)
Niet iedereen vraagt sneller internet en al die optie’s toch moet iedereen helpen betalen.
nieuwe klanten krijgen voordelen, bestaande als dank opslag!
ontwijken van belastingen via Lux maar ook de indexsprong meepikken die er kwam om net de klanten en
Prijs in vergelijking met bvb Nederland nu al te hoog
Prijs verhoogt, maar het aanbod wordt niet beter: minder zenders, archaïsche uploadsnelheid, sponsor
Prijsverhoging wordt gebruikt om eigen zakken te vullen
prijzen buurlanden
prijzen packs in Frankrijk liggen helft lager, België is een eiland in Europa qua prijshoogte
slechte kwaliteit tov prijsverhoging
systematisch opdrijven van de prijzen
te duur in vergelijking tot buurlanden
telenets meerkosten door investeringen in hun play-aanbod waarop ik NIET geabonneerd ben
trouwe klanten worden gestraft ! er is wel geld om nieuwe klanten te lokken
vaak storingen op tv die, na melding niet of slechts tijdelijk, opgelost worden.
Verschillende tegenstrijdigheden
We een contrect zijn aangegaan voor een vast maandelijks bedrag
wij dienen met ons allen in te leveren en zij durven zomaar te verhogen!
3x per maand dat we geen tv kunnen kijken of telefoneren! Dit vind ik niet normaal! En dan nog eens
al de voorgaande zaken!!
Alle bovengenoemde punten samen + het feit dat wij altijd “achterlopen” op vlak van telefonie/intern
alle voorgaande beweegredenen
Alles behalve overname VIER en VIJF
Andere providers kunnen toch tegen voordeligere tarieven aanbieden
Belgie behoort tot de duurste van Europa qua telecom
Concurrentie is nu al 10% goedkoper voor vergelijkbaar product
dat bestaande klanten steeds in de kou blijven staan, ongeacht welke actie van Telenet
dat de manager van telenet maar liefst meer dan 1 miljoen euro per jaar verdient, dit is een schand
Dat de prijzen in buurlanden 30% lager liggen!!!
Dat dit eenzijdig kan worden beslist
Dat er eerst ongevraagd extra snelheid en bandbreedte wordt gegeven door Telenet (zogenaamd gratis),
dat essentieel digitale applicaties ontbreken bij verschillende producten: bvb. automatische herkenn
dat hetzelfde product een land verderop 30% goedkoper is terwijl iedereen daar al weet dat ze te vee
Dat internet, telefonie en digitale TV sowieso te duur zijn (in België)
dat nieuwe klanten cadeau’s en prijskortingen krijgen en vaste klanten prijsverhogingen!
Dat Telenet niet de kwaliteit levert die het in de reclame wel beweert te hebben. Nog duurder is dan
Dat wij hier in Belgie veel meer betalen voor dezelfde dienstverlening als ons buren van over de gre
dat ze hun service en diensten (die ik niet nodig heb) soms “kosteloos” verbeteren, maar dit achtera
De algemen houding van telenet, digicorder verhaal, oude klanten zwak internet aan hoge prijs levere
De klant moet zelf de zenders kunnen kiezen en zo de prijs bepalen.
de prijzen in andere europese landen liggen veel lager. we worden hier gewoon uitgebuit!
De surplus aan meer snelheid is bullshit,gaat zelfs trager!
Diensten verbeteren er niet op en toch stijgen de nu al erg hoge prijzen.
duurder dan buurlanden
Eerst laten ze ons een nieuwe digicorder kopen ( september ) en daarna verhogen ze de prijzen.
eigenlijk àl het vorige
Europa één!?; zelfde prijzen bij alle providers
Geen marktconforme prijs meer
Geen verstand van
Gezien het feit dat deze olichopoly de prijzen bepaalt wegens gebrek aan echte concurrentie, zou de
het grote verschil met de omliggende landen waar ze voor minder meer krijgen !
Het onmenselijke aan Telenet.
het verschil in prijs met scarlet trio
Huidig klimaat van quasi onbestaande prijsinflatie.
ik dacht ze de prijzen recent nog maar verhoogd waren, en nu opnieuw…
ik vraag al die overtolli!ge zenders niet
In plaats van goedkopere tarieven aan te bieden (zoals in onze omringende landen) worden de prijzen
internet in de buurlanden altijd al goedkoper is en is geweest dan in België en dan wordt het nog du
je ook nog eens geld betaald om klant te worden als “aansluitkost”
korting geven aan nieuwe klanten, en vaste mogen opdraaien met hogere bijdragz
mijne portemonee
moeten een sstandaard pakket houden zonder op te slagen, ik graag niets meer!
Niet supporteren van oude digibox
nieuwste films zijn enkel beschikbaar via een abonnement op play, meer betalen dus voor een oud film
onduidelijkheid van facturen
Onze lonen gaan niet omhoog, waarom onze kosten dan wel?
Prijs kwaliteit wordt meer en meer scheefgetrokken. Duur betalen voor verouderde digicorder, betalen
prijs-kwaliteit in vergelijking met omringende landen; geen vrije marktwerking in BE
prijsverhoging maar geen betere of meer uitgebreide dienstverlening
Prijsverhoging zonder ernstige motivatie
Prijzen in omliggende landen b.v. Nederland liggen veel lager
Prijzen zijn niet conform andere landen
Royale winsten boeken en dan toch nog prijsverhogingen doorvoeren
slechte service, zaken gaan ook niet meer zoals het moet, veel last van onbestelde sms,.. en de cons
Tariefopslagvoor stom drukwerk voor nieuwe optie play te bekostigen.
Te duur t.o.v. andere omringende landen
Telenet gaat een lening aan om nog meer uit te keren aan de aandeelhouders en niet om te investeren!
totaal in tegenstelling tot andere landen waar er voor een dalende kost steeds meer service en perfo
TV net als energie en internet zijn basisbehoeften van de mens en dienen betaalbaar te zijn voor ied
Veel duurder vergeleken met de buurlanden
Vele mensen kunnen niet opstappen
voor mij volstaat het minimale basisaanbod – ik heb geen nood aan wifi, hotspot, yelo TV of andere
We zitten al 4 maand met een breuk in de kabel die ze gaan komen herstellen. Wanneer??????
willekeur
zie prijzen buurlanden + betere voorwaarden
Aanbod Nederlandstalige zenders heel mager
aanbod wordt niet beter enkel duurder
alle bovenstaande opties
Alle punten hierboven vermeld
alles wat hierboven vermeld staat
Alles wat hierboven vermeld staat.
Bij mij bedraagt de prijsverhoging net geen 4 euro. Wel groot voordeel om gratis GSM nummers te bel
combinatie van de 3 eerste punten!
Dat de diensten waar we voor betalen niet naar behoren werken
Dat de Europese gemiddelden veel lager liggen
Dat de vaste klanten benadeeld worden tegenover de ‘nieuwe klanten’
Dat deze mogelijk gemaakt wordt door een “bijna monopolie”.
Dat er niks te zien is op de verschillende zenders
Dat er nu een promo is en nieuwe klanten dus minder betalen, bestaande klanten 3 euro meer!
Dat ik meer moet betalen, de rest zijn men zaken niet
dat in tijden van deflatoire toestand er prijsverhogingen worden aangekondigd
Dat nieuwe Whoppa klanten 8 euro per maand gedurende 1 jaar lang korting krijgen en wij 3 euro moete
dat nieuwkomers met de bonheuren weglopen en abonnees van het eerste uur moeten afdokken
dat ze voortdurend met prijsverhogingen afkomen, als je weet dat we een negatieve inflatie en loonst
Dat ze zo gezegd niet ANDERS kunnen dan de prijs verhogen
De kosten stijgen niet en ons inkomen ook niet. Waarom moeten zij dan nu hun projzen verhogen?
De prijsverhoging zelf en de arrogante manier waarop ze gecommuniceerd werd
de zeer uitgebreide keuze aan zenders daar wil ik niet voor opdraaien die hebben wij niet gevraagd l
De zogenaamde verbeteringen zijn niet van toepassing voor mij. En ik wens niet te betalen voor een a
Een prijsverhoging van een paar procent kan, echter deze is onacceptabel hoog
Eerst aankondigen dat ze gaan investeren in hun netwerk en vergeten te melden dat dit ons geld gaat
Er geen geldige reden is dat deze prijsverhoging staaft
er komen diensten bij maar die zijn dan ook weer betalend
Geen mening
geen ruimte voor loonsverhoging maar een dienst kan wel zijn hogere kosten doorrekenen aan de klant
Goedkopere prijzen in onze built landed. Europa Moet optredem
heb veel problemen gehad met de kwaliteit van telenet signaal, dit heeft maanden geduurd en heb een
Het povere gratis WiFi netwerk
Het stiekem verwijderen van zenders en die vervangen door onnozelheden
hun mentaliteit
Hun TE BETALEN klantendienstnummer en lange wachttijden !!! (Telenet!!)
Ik zie geen reden voor een prijsverhoging
In het buitenland kan het allemaal goedkoper !
internet kosten in België hoger dan buitenland. Dure packs, eenmaal ingeschreven niet eenvoudig te v
INTERNET TRAAG EN WIFI DAT SOMS NIET WERKT
Kwaliteit internet niet optimaal-vlieg constant uit eigen internetomgeving en slechte ontvangst
Machtsmonopolie telecombedrijven in België
negeren van langdurige klanten
niet belangrijk
nvt
onaangepaste tarieven tov het buitenland, het gebrek aan valabel alternatief (want belgacom is nog s
personeel telenet heeft het totaal pakket voor een paar euro’s
Politiek is al jaren aan het zeggen dat het te duur is . vergelijk maar meet nederland. Van quiky to
prijsverhoging
prijsverhoging is normaal, maar service moet mee omhoog gaan!
Prijsverschil met omringende landen
prijze hoger dan in omringende landen
productontwikkeling terwijl ik helemaal niet vraag om uitbreidingsmogelijkheden van mijn abonnement
Reeds zeer duur en dan nog duurder worden, nee dank u
soortgelijke pakketten kosten soms tot minder dan de helft in Duitsland, Frankrijk
steeds minder service en toch meer betalen
Te groot zender aanbod (waarop auteursrechten verschuldigd zijn). Teveel zenders in standaardpakket.
Telecom is in het algemeen nog steeds veeeeeeel te duur in België!
Trouwe klanten blijven in de kou staan ….
trouwe klanten korting geven ipv prijsverhoging
Veel te duur voor het(mijn) gehele pakket, waarbij de transparantie ondertussen door de nieuwe en ve
veel te veel zenders waar de meesten geen baat bij hebben,dat ze een extra vragen aan zij die deze n
Wat wordt er beter n.a.v. prijsverhoging (ietske sneller kunnen surfen ????)
We betalen al meer dan genoeg … kan goedkooper tegenover onze buurlanden !
ze maken geen verlies he
Ze waren al het duurste (ook wel iets beter)
5% stijging terwijl er geen inflatie is
al de vorige punten samen, het is ongelooflijk hoe een alternatief tegen Belgacom van 14 jaar gelede
Alle bovenstaande
alle bovenvermelde
Alle voorgaande, maar zeker ook de twee eerste
Alles hierboven plus dat apps zoals yelo tv niet meer werken op oude toestellen
antwoord 1 is veelzeggend. Er is een te grote monopolie positie van zowel Telenet als Belgacom. Waar
betaal al genoeg
bijkomende ‘gratis’ verbeteringen met veel tamtam aankondigingen en daarna met een prijsverhoging ko
continu updates van apps, internet;,geen verbetering van bestaande diensten, geen aanbiedingen van b
dat bestaande meer moeten betalen en dat nieuwe klanten een hele jaar korting krijgen waar wij meer
dat de prijs steeds maar verhoogt i.v.m. het buitenland véél te duur
dat de prijzen in buurlanden vaak goedkoper zijn
dat de verbeteringen veel geld kosten en is er nood aan?
Dat een bedrijf dat een monopolie heeft (kabel) zomaar de prijzen kan verhogen.
dat er geen getrouwheids premde banken.
dat gezinnen met lage inkomens het dit jaar met zowat 750 euro minder zullen moeten doen en er daarb
dat ik als klant sinds 20 jaar hetzelfde of meer betaal dan een nieuwe klant of een klant die minder
Dat in buurlanden zoals Frankrijk dezelfde dienst voor de helft van de prijs kan!
dat je niet de keuze krijgt wat je wil, je moet heel het pakket nemen dat ze aanbieden. eigenlijk wi
Dat nieuwe klanten wel kortingen krijgen en trouwe klanten meer moeten betalen
dat telenet nog altijd zogenoemde limieten oplegt ( lees de kleine lettertjes ) en zenders aanbied w
dat ze nieuwe klanten korting aanbieden
De dowloadsnelheid niet constant is.
de korting die nieuwe klanten krijgen
De kwaliteit wordt er niet beter bij, de service ook niet – steeds meer voor minder
De promoties voor nieuwe klanten
de verhoging van de prijzen moeten omgekeerd worden. ze moeten dalen.
Dit is een dichtbevolkt land, het moet goedkoper kunnen dan bij de buurlanden.
duurste product op de markt, buurlanden meer concurrentie, dus lagere prijzen
Eens er meer concurrentie is door openstellen van de kabel, zullen er andere prijzen komen. m.a.w.
Eerst met kortingen gooien (smartphones van 49 euro) en nadien prijsverhogingen??? + wij betalen de
Eigenlijk alles wat hier staat
europees gezien te hoge prijzen
geen meerwaarde aan huidig abbonement met prijsverhoging, zelfs omdat ik al over een oud abonnement
geen mening
Geen verwennerij voor jarenlange klanten. Veel nemen niks geven.
globaal veel te duur
het indoctrineren en manipuleren van de mensen, en je valselijk het gevoel geven dat je zelf een keu
Het opdringen van een ‘nood’ terwijl die nood er niet is. Wij hebben geen nood aan hogere snelheden,
het prijsverschil met andere landen
Het verschil met het buitenland
hun € 8.35 korting die ze nu vb geven voor nieuwe klanten of de tablets aan €1 die ze bij een nieuw
ik gebruik bijna niets van digitale tv, ik vind het erg duur om gewoon tv te kijken en gewoon een be
Ik wens niet voor toeters en bellen te betalen als ik die toch niet gebruik.
Ik zie geen vooruitgang. Enkel verandering en prijs verhogingen.
In september werd mijn prijs reeds aangepast
internet is goedkoper in omliggende landen. telenet maakt misbruik van monopolie op kabel. Prijsstij
Kabel uit Telenet aanbod halen en openstellen voor andere aanbieders
korting voor nieuwe klanten
loonindex stop = alle indexen stop
Miljoenen sponsering die ze doen, dat de gebruiker uiteindelijk betaalt. Terwijl ze een grote monopo
Monopolie op de coax
niets tegenstrijdig, ze bieden het meest aan en zijn a point
Niks werkt tevreden stellend yelo,play ,film aanbod enz
omdat Internet bij de buurlanden goedkoper is
Onlangs nog een nieuwe digibox moeten kopen
opslaan van de prijzen in crisistijden.
prijs tov andere landen
prijsstijging is hoger dan indexering, groot deel is basisdienstverlening
prijsverhoging dient voor zogenaamde extra diensten, bv. Play, welk dan toch weer te betalen is, com
prijsverhoging niet in evenredigheid met aanbod
Prijsverhogingen zonder enige aanwijsbare reden. Ze gaan dezelfde toer op als Electrabel
Prijzen in omringende landen zijn lager.
Prijzen zijn sowieso al hoger dan in het buitenland
promoties enkel voor nieuwe klanten, die minder betalen dan bestaande klanten
schandalig duur tegenoverstaand de prijzen in ons omringende landen, machtsmisbruik en géén respect
slechte verbinding digitale tv
te duur in vergelijking met andere landen
TE duur tegenover de buurlanden
Tegemoetkoming
Telenet is op gericht om de monopolie van belgacom te doorbreken, niet zelf een monopolie worden. Bi
trouw wordt afgestraft, prijshoppers worden beloond
uitbetalen aandeelhouders en belastingen ontwijken SCHANDALIG
Veel extra’s worden niet gevraagd door consument. Laat het dan optioneel zijn.
veel te duur voor wat het is.
Verdienen al genoeg op onze rug
vorig jaar ook reeds prijsverhoging, te dure marketing(reclame) ongewenste mogelijkheden opdringen
weet nu nog altijd niet of we er goed aan doen om over te stapen en van de groeps aan koop heb ik oo
winstmaximalisatie en onghoorde kostenverhoging te nadele van de klant
Ze trekken de prijs op en op hetzelfde moment stoppen ze met het versturen van papieren facturen. Zo
Zo veel jaren al loyaal en steeds maar meer moeten betalen
Dat een klant met enkel basispakket moet meebetalen voor de optie ‘play’ = meer betalen voor iets wa
Zoveel korting geven aan nieuwe klanten en de prijs omhoogdrijven voor bestaande klanten
1. steeds minder kwaliteit, bv trager internet 2. vgl aanbod andere landen 3. bovenvermelde redenen
afgelopen jaar moesten de gekochte HD recorders worden omgeruild voor nieuwer type, hiervoor moet v.
Alle bovende op kap van ons
Alle van hierboven
Alles
Altijd meer geld voor hogere snelheid, maar nog steeds limiet bij BasicNet
belachelijk lage data limieten en achterlijk systeem ‘vrij downloaden’
Concurrentie goedkoper
Dat andere landen zoals bvb.Nederland veel goedkoper zijn.
Dat de kwaliteit van het netwerk significant gedaald is na het opdagen van Netflix
Dat de prijzen hier tegenover het buitenland nu al te hoog zijnN
Dat dezelfde diensten in het buitenland wél veel goedkoper kunnen.
Dat er alleen maar acties worden gedaan om nieuwe klanten aan te trekken maar de huidige/vaste klant
dat er zoveel kan op kap van de klanten. Je mag het bovengaande lijstje bundelen
Dat het mobiele netwerk niet eens goed werkt.
dat internet in het buitenland goedkoper is: stop aan de monopolies!!!!
Dat nieuwe klanten betere voorwaarden krijgen dan klanten die al meer dan 5jaar goede klanten zijn
dat Telenet na het waardeloos maken van 100.000 digiboxen opnieuw aantoont geen enkel respect te heb
Dat vaste klanten opslag betalen, en nieuwe klanten korting krijgen – deze communicatie op luttele w
dat ze geen low budget alternatief aanbieden (bv. low budget whop met bv slechts 20 zenders en bv g
de aandeelhouders worden er alleen maar rijker op en beloond, terwijl de klant het gelach moet betal
de kabel verplicht ter beschikking gesteld wordt van de concurrentie
De prijsverlaging voor nieuwe klanten gedurende een jaar
de steeds goedkopere tarieven in vergelijking met het buitenland
dienst blijft dezelfde
Duur in vergelijking met buitenland
eerst investeren en dan de prijzen omhoog laten gaan, om nadien de winsten te versluizen
eerste drie opties
er worden steeds een paar zenders uit een pakket gehaald waardoor je verplicht word een ander pakket
geen enkel voordeel voor de bestaande telenet klant (loyalty moet beloond worden)
geen service, modems die niet naar behoren werken, het niet naleven van contract
gewoon te duur. Cfr. omringende landen veel goedkoper. Het kàn dus!
Het geven van dure cadeau’s aan nieuwe klanten
het monopolie doorbreken zodat via concurrentie de prijs verscherpt cfr electriciteit en aardgas
het uitkeren van de 910 miljoen EN het ontwijken van de belastingen
hoogste prijs in Belgie anderen zijn reeds goedkoper
Ik betaal meer maar ik krijg niet meer.
Ik vind het niet kunnen dat wij 3euro meer moeten betalen en met die 3euro nieuwe klanten lokken met
in het rond strooien met instapkado’s (tablets), …
Internet in andere landen is veel goedkoper en Telenet profiteert van zijn monopoly status hier!
is reeds duur
Klantendienst is 0,00000. Heb reeds 3 jaar problemen zowel met internet als betaaltv als gsmbereik,
Meerdere van bovenstaande
moet goedkoper
niet openen van de kabel voor andere spelers
Nieuwe leden betalen minder dan vaste leden
ondanks open grenzen, toch duurder dan in de buurlanden
onze buurlanden kunnen alles WEL goedkoper
prijs is te hoog voor een gewoon analoog TV abonnement
prijs verschil met buurlanden
prijsverhoging is onnodig; Telenet is een winstgevend bedrjif; de verhoging beoogt dus hoofdzakelijk
Prijsverhoging zonder bijkomende diensten of uitbreiding zendkanaal
prijzen hoger dan in de buurlanden
Prijzen zijn al hoog genoeg
regelmatig storingen/pannes zonder verwittigen of commerciele compensatie
Slechte kwaliteit van internetbereik
tal van kortingen voor nieuwe klanten
te duur ivg met buitenland
Telenet en Proximus hebben in feite een monopolie.
terwijl prijzen ICT overal dalen, telenet die zogezegd meerkost gaat doorrekenen
tv kunnen kijken/snel intern meer moet dat niet zijn
veel duurder dan de buurlanden
vele gepensioneerden hebben de vele opties helemaal niet nodig
voor dat geld heb ik slechts 100gb. Deze beperking MOET weg
we zijn het enigste land met zo een hoog telecom prijzen vooral internet
Wijn betalen teveel tegenover andere landen
zie geen verbeteringen
alles
Crisis
Dat elke zogezegd “innovatieve” verbetering, eerder een verwaarlozing van de service betekend ! Nieu
dat kwaliteit beeld ondermaats is
dat wij in België nu al veel te veel betalen ivm ander landen
De quasi monopolie-macht die uitgebuit wordt. Te veel betalen voor te weinig!
eerst promotie maken met koppelverkoop om zo je voor 2 jaar vast te leggen en dan een verhoging door
geven geen advies om een goedkoper pakket te nemen als je huidige niet ten volle benut
het was al duur genoeg!
in tijden waar iedereen moet inleveren mogen er voor mij geen hogere tarieven gelden!
misbruik maken van monopliepositie
onterechte prijsverhoging
Prijsverhoging niettegenstaande trage werking van HDMI wegens toestel 4j
Schappen diensten (analoog signaal) en dan prijs overblijvend aanbod verhogen.
Telenet verkondigt dat de prijsverhoging noodzakkelijk is omdat ze innoveren en dat dat nu eenmaal k
verhouding prijs-dienst en de nood aan deze dienst, ik denk dat de vorige of the customer zoek is en
zoveel korting geven om nieuwe klanten te ronselen en de vaste klanten uitmelken
Aanbod zenders verschillend per regio – interessante zenders worden betaalzenders
Als consultant bij Telenet gewerkt, door gebrek aan structuur wordt er intern met geld gegooid. Ze k
dat de gewone mens steeds moet opdraaien, terwijl ze t geld steeds binnenrijven
Dat er nu solden zijn op BV whoppen de jarenlange klanten van telenet moeten opdraaien voor de koste
dat overal de prijzen dalen en Telenet al 2 x verhoogd op korte tijd
dat ze zoveel ruchtbaarheid geven aan hun lopende reclame (het sneeuwt solden bij Telenet) er zijn g
Deflatie
er mag geen loonsverhoging zijn, maar zij slaan op zoveel ze willen
Het feit dat Telenet een monopolie heeft op de kabel en meer dan 50% winst maakt.
i.t.t. buitenland zijn de prijzen telecommunicatie veel hoger omdat er te weinig “spelers” op de mar
INTERNET WERKT NIET ZOALS HET MOET OOK NIET NA AANKOOP WIFI REPEATER, PRIJS DUS TE HOOG
Niet iedereen heeft nood aan nieuwigheden en/of maakt hiervan gebruik
Prijs buurlanden
prijzen buitenland
stoppen van de oude digicorders vanaf september 1/9/14
Trouwe klanten krijgen niets
we betalen nu al teveel belastingen en dan gaan ze de prijzen nog verhogen
1,2,3,5
alles
dat alles dat je er voor terug krijgt ,toch nog extra betaald moet worden.
Dat enkel nieuwe klanten beloond worden met kortingen, zodra je klant bent krijg je enkel prijsverho
dat men nieuwe klanten allerlei kortingen en promoties geeft terwijl ik die al meer dan 10 jaar klan
dat ze daarmee nog duurder worden in vergelijking met de concurrentie, en mij niets extra’s bieden
De slechte service en loze beloftes
Eerst reclame maken over een “gratis” netwerkupgrade en daarna de factuur sturen
Gewoon het is een grote kost
Het weghalen van TV zenders op de klassieke kabeltelevisie
indexsprong 2015 het leven wordt duurder voor de kleine man
misbruik monopolie
ontvangst internet niet altijd goed
Prijsverhoging ondanks dat veel mensen maar weinig van hun pakket benutten
Slechte gsm verbinding binnenshuis
Telenet was verlieslatend. Op de kap van trouwe klanten hanteren ze nu een monopolypositie.
Verre van iedereen wil gebruik maken van de extra diensten die Telenet aanbiedt