Home Geen categorie Petitie tegen prijsverhoging van Telenet, dat laconiek reageert: “Klant is vrij om...

Petitie tegen prijsverhoging van Telenet, dat laconiek reageert: “Klant is vrij om te vertrekken”

2193
0
Veel klanten pikken het niet dat Telenet een prijsverhoging van 2 of 3 euro doorvoert, afhankelijk van welke diensten je als klant in huis hebt. Pakketten met internet en digitale tv worden twee euro duurder, met telefoon erbij wordt dat zelfs drie euro. De Facebookpagina “Telenet, wij willen geen prijsverhoging” heeft op geen tijd meer dan 11.000 likes en op de website iklaatmenietpluimen.be hebben al meer dan tienduizend mensen een petitie ondertekend tegen de prijsstijging.

Klant mag komen en gaan wanneer hij wil

Bij Telenet reageert men laconiek: “Een klant is open om te komen en te gaan wanneer hij wil”, zegt Inge Smidts, marketingdirecteur bij Telenet. “Het is aan ons als bedrijf om te zorgen dat we innovatieve producten brengen die ervoor zorgen dat de klanten bij ons willen blijven.” VTM Nieuws merkt op dat het niet de eerste prijsstijging is de afgelopen jaren. Klanten weten bij het begin van een abonnement helemaal niet meer waar ze zullen eindigen. Smidts wijst dat af met te stellen dat innovatie geld kost, en dat Telenet innovatie brengt.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here